צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.7.2010

שירותים פיננסיים מבית סלקום


סלקום כבר הודיעה בשבוע שעבר על כוונתה להיכנס לתחום השירותים הפיננסים, סלקום מרחיבה את הפעילות שלה. אז לא נראה שבעתיד הקרוב תוכלו להיכנס לסניף של "סלקום בנק" ולמשוך ממנו כסף או לקחת הלוואה, (לא, אין דבר כזה סלקום בנק, לא בנתיים לפחות...) אז מה זה בכלל אומר שירותים פיננסים של חברת תקשורת ולאן מועדות פניה של סלקום?
בצעד זה חברת סלקום למעשה מרחיבה את פעילותה בתחום שירותי תוכן, כשהיא מאפשרת סליקת תשלומים סלולרית ללא חשיפת פרטי כרטיס האשראי, בדומה לפייפל.
הרכישות שיהיה ניתן לבצע דרך סלקום הן רכישות תוכן אינטרנטיות עד סכום של 40 שקלים, כלומר השירות מוגבל לרכישת מוצרים דיגיטליים כמו תוכן סלולרי, רינגטונים ומשחקים ואין אפשרות לשלם באמצעותו על מוצרים פיסיים.
התשלום יתבצע ככל הנראה דרך חשבון הסלקום של הלקוח או דרך כרטיס האשראי ללא חשיפת הפרטים מול המוכר.
שירותים פיננסים נוספים שחברת סלקום מצטרפת אליהם, הם שירות העברת כספים: השירות יאפשר בעתיד העברת כספים מישראל לחו"ל.
הגיע הזמן שהטלפון שלנו ישתכלל. משחקים ואפליקציות זה נחמד מאוד, אבל גם מסבך מאוד את היום יום ופוגע בפשטות השימוש, בנוחות ואפילו מבזבז זמן לעיתים. מה שאנחנו צריכים הוא התקוונות של המכשיר הנייד הזה, זה שהולך איתנו לכל מקום כמו צ'יפ במוח, לשירותים שאנחנו באמת צריכים ומשתמשים בהם ביום יום. אינטרנט נוח וזול (דגש על זול, כלומר זמין לנו בכל מקום בלי לחשוב פעמיים אם חרגנו מחבילת הגלישה שלנו וכמה זה הולך לעלות לנו), העברת כסף ושירות רכישות וסליקה פשוט, אמין ובטוח שיאשפר לנו לפשט את הקשר בין הבנק, האינטרנט והטלפון הנייד שלנו.
סלקום עושה צעד בעניין הזה, ואין לי ספק שזה רק ילך וישתכלל, כי הצורך קיים ואפילו מתבקש.
שירותים פיננסים בסלולרי זה דבר מתבקש, סלקום זיהו כאן פוטנציאל צמיחה ויפה שהרימו את הכפפה.
תודו שמעניין לראות איך זה יתפתח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה