צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

18.8.2009

כמה כסף צריך בנאדם ?


הו, שאלה טובה. טובה מאוד. כמה כסף באמת? כמה כסף צריך בנאדם? השאלה הזו נחלקת לשניים:
1. כמה כסף צריך אדם בשביל מה ? בשביל להיות מאושר? בשביל לא להרגיש חוסר? או אולי כמה כסף צריך בשביל לחיות.
2. כמה כסף צריך איזה אדם? סטודנט? נשוי? רווק? הורה לילדים? או אולי כמה כסף בכלל צריך אדם בכל מהלך חייו כדי לחיות טוב, כלומר באופן סביר שמאפשר לא רק את קיונו הפיסי אלא מאפשר לו לחיות חיים טובים ומספקים? והאם יש יחס ישר בין כמה כסף יש לאדם לבין יכולתו לחיות חיים טובים שכאלה?
כמובן שכן, עד גבול מסוים, ולא מסכום כסף מסוים והלאה, מרמת הכנסה כלשהי והלאה יורד הקשר ביןכמה כסף יש לך ובין אושר, או היכולת לנהל חיים מספקים וטובים.
מקבול לחשוב שאדם צריך מספיק כסף כדי לקנות או לשכור לעצמו מקום מגורים, ומספיק כסף לאפשר מגורים סבירים, כלומר ריהוט, חשמל, מים וכדומה – וכמובן מספיק כסף לשלם מיסים, לא השכח. אדם צריך מספיק כסף לקנות מזון, לנסוע לעבודה ולהיות נייד באופן כללי, לקנות בגדים, לרכוש חינוך והשכלה לו ולילדיו וכמובן לדאוג לכל צרכיהם במידה ויש לו ילדים או שהוא מכנן שיהיו לו בעתיד.
מכיון ששנות העבודה של אדם מוגבלות, הוא צריך מספיק כסף כדי לדאוג לעצמו כלכלית בזקנה. מספיק כסף כדי ללחסוך לפנסיה, למשל. ומכיון שרוב בני האדם מתכננים להנשא ו/או ללדת ילדים, הם יודעים גם אם לא באופן מדויק כמה כסף יצטרכו – אך הם יודעים ברמה בסיסית לפחות שהם יצטרכו לחסוך כסף במהלך חייהם כדי לאפשר שהכנסתם תספיק לא רק לעצמם, אלא גם לפרנס ילדים או אנשים נוספים. מסיבה זו, בין השאר, בוחרים אנשים רבים לדאוג קודם כל לקניית דירה, כדי לחסוך כסף על שיכרות ומתוך מחשבה על השקעה בנכס לעתיד הרחוק, שבו לא יוכלו לעבוד ולפרנס יותר או לשלם על מגורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה