צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.7.2009

מזגנים השוואת מחירים - כמה כסף עולה מזגן ומה כדאי לבדוק


איזה כיף, הקיץ הגיע ושוב חם. מה-זה חם, להשתגע. כמה כסף עולה מזגן? ואיזה מזגן לקנות? מזגן עילי, מזגן מרכזי, מזגן מיני מרכזי או אולי מזגן נייד? אלו סוגים של מזגנים קיימים, אלו דגמים של מזגנים ומה ההבדל בין מזגנים שונים? כמה כסף כדאי להוציא על מזגן חדש, מה מציעות חברות שונות המייצרות מזגנים ומה מציעות חנויות החשמל המוכרות מזגנים? ומה זה באמת טכנולוגיית אינוורטר, איך היא חוסכת כסף ולמה זה חשוב לפעולת מזגן ביתי? אם עדיין לא רכשתם מזגן ואתם בכיוון, הנה כמה דברים מעניינים שכדאי לדעת לפני שמוציאים כסף על מזגן לקירור בימי הקיץ החמים:
1. ראשית חישבו היטב כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בקניית מזגן, מה הצרכים שלכם, כמה שעות ביום אתם מבלים בבית. כמה כסף שווה לכם קירור הבית ואם אתם מתכוונים להשתמש הרבה בקירור באמצעות מזגן כדאי לחשוב גם על צריכת החשמל של כל מזגן, שהיא ההוצאה העיקרית בחשבון החשמל שלכם בקיץ.
2. מזגן זול? לא בטוח שיש דבר כזה, אבל יש מחירים שונים לכיסים שונים בפערים גדולים בין דגם לדגם. מחירי מזגן עילי מתחילים מכ 1500 ש"ח ל 1 כ"ס ועד 2000 ש"ח בערך. מזגן תדיראן עילי בעל 0.75 כ"ס נמצא ב 1390 ש"ח. מזגן 2 כ"ס מחירו בכל היצרניות מתחיל מכ 2500 ש"ח ו 4 כ"ס החל מכ 4500 ש"ח, כאשר מזגן תדיראן 4 כ"ס נמצא בכ 3000 ש"ח.
3. החברות השונות: תדיראן, טורנדו, אלקטרה, LG מציעות דגמים שונים ועוצמות שונות של מזגנים בטווח מחירים שיכול להתאים לכל אחד, החל מ 1500 ש"ח ועד עשרות אלפי שקלים והמחיר משתנה לפי החדשנות, הטכנולוגיה והתוספות.
4. מחירו של מזגן מיני מרכזי מתחיל בכ 4500 ש"ח
5. מזגנים מסוימים כוללים אפקט קירור מיידי ואינוורטר. מזגן אינוורטר עשוי לחסוך עד 50% בצריכת החשמל. מצב טורבו מאפשר קירור מיידי של החדר. מזגן טורנדו כולל אפשרות לתוספת מודם שמאפשר לשלוט בפעילות המזגן ולכבות ולהדליק אותו מהטלפון הסלולרי גם אם אתם מחוץ לבית. כלומר אם אתם נוסעים ברכב הממוזג הביתה, והמחשבה על כניסה לבית רותח גורמת לסיבוב פרסה, אפשר להפעיל את המזגן לפני שנכנסתם הביתה.

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק