צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.5.2009

דפש מוד - כמה כסף עולים כרטיסים להופעה של דפש מוד בישראל


דפש מוד בהופעה באיצטדיון רמת גן ב 10.5.09, פתיחת שערים בשעה 17:00.
מכמה כסף נצטרך להיפרד כדי לראות את דפש מוד בהופעה בישראל ? כמה עולים כרטיסים להופעה של דפש מוד ? במכירה המוקדמת נמכרו כרטיסים למופע ב 300 שקלים, ולאחריה נאלצתם להפרד מקצת יותר כסף : 390 שקלים. מקומות טובים יותר בהופעה של דפש מוד או כרטיסי VIP עולים בין 450-500 שקלים.
אבל זה כמובן עוד לא הכל. ברשת, כמו ברשת, מי שנזכר ברגע האחרון ולא מצליח לקנות כרטיסים להופעה של דפש מוד, ימצא מכירות של כרטיסים להופעה, ברגע האחרון ולמהירי החלטה, בסכומי כסף שנעים מ 300 ועד 500 שקלים בערך.
אוהבים השוואות? למקרה שלונדון דווקא מחכה לכם, כסף בכיסכם ובא לכם לטוס, כרטיסים להופעה של דפש מוד בלונדון עולים בסביבות 80-100 יורו, רמז: לא תצטרכו לחכות יותר מדי להופעה הקרובה.
בחזרה להופעה בישראל: נכון להיום נשארו כרטיסים להופעה בשערים מסוימים בלבד. כרטיסים להופעה של דפש מוד נמכרים כבר כחצי שנה. אז כמה כסף הופעה זו צפויה להכניס? וכמה עולה הפקת ההופעה של דפש מוד בישראל?
ההופעה צפויה להכניס לא מעט כסף , כ 3 מיליון דולר ללהקת דפש מוד, למקרה שדאגתם להם פיננסית. ההופעה תעלה כ 5 מיליון דולר, ובארץ כבר למודי הפסדים בתחום זה. ההופעה המתוכננת של דפש מוד לפני שלוש שנים בוטלה עקב המלחמה, והופעות של להקות אחרות מחו"ל לא הצליחו לכסות את העלויות העצומות. איכשהו נראה שהפעם זה הולך להשתנות. צאו ותבלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה