צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.4.2013

כמה כסף עולה לגו צ'ימה Chima



אתם נמצאים כאן: כסף › טרנדים לילדים › לגו צ'ימה
לגו צ'ימה כבר הגיע לישראל והבנים הצעירים לא יודעים את נפשם מרוב אושר. כמה כסף עולה לגו צ'ימה? תחשבו נינג'גו ותתחילו לעבור על אתרי הקניות בחו"ל, למי שיש את הזמן הדרוש לכך.
מי שעבר את חג הפסח והצלח את מתנות האפיקומן, וכל זאת מבלי לקנות ולו חבילה אחת של לגו צ'ימה, סחתיין עליו, סביר להניח שזהו מצב צבירה זמני ביותר להורים וסבים לילדים בגילאי בית הספר הצעירים, כתות א-ב-ג.
אחרי חבורת נינג'גו שהסעירה עלינו את הארנקים ואת מדפי הצעצועים, הבנים יצאו בטירוף מסוג חדש- לגו צ'ימה החביב, המלווה כמובן בסדרת טלויזיה תואמת, כבר על המדפים.
גם הפעם מדובר על מוצר מצוין של חברת לגו, חברה אהובה מאוד לא רק על ילדים, אלא גם על מבוגרים. הורים שזוכרים את עצמם משחקים בלגו, ובכלל אוהבים משחקי הרכבה מכל סוג, מכירים את השם כמותג טוב, איכותי, שמחזיק שנים רבות ואשר שווה להשקיע בו.
יחד עם זאת, בימינו אין צורך לנסוע לחו"ל כדי לקנות לגו בזול, ואפשר לתור אחרי חבילת צ'ימה יקרה באתרי הקניות בחו"ל ולרכוש חבילת משחק של לגו צ'ימה במחיר שפוי יחסית. הכל יחסי.
בארץ נמכרות כרגע ערכות משחק של צ'ימה במחירים שבין 100 ל 400 שקלים.
באתרי הקניות בחו"ל המחירים נמוכים יותר, עדיין אינם זולים משמעותית כאשר מדובר על אריזות המשחק בקטנות, הנעות סביב ה 100 שקלים. ערכות המשחק היקרות יותר, אלו הנמכרות בארץ במחירים שבין 300 ל 400 שקלים, מוצעות למכירה בחצי המחיר באתרי הקניות בחו"ל ואם חשבתם על רכישתן, כדאי לבדוק את האפשרויות מעבר לים.
בכל מקרה של קניה באתרי קניות בחו"ל חובה לבדוק תשלומי מכס, משלוח וכולי, כדי לוודא שהעסקה אכן כדאית. כדאי לקחת בחשבון גם את זמני המשלוח, אם אתם מתכננים רכישה לכבוד יום הולדת או אירוע מסוים ואתם מוגבלים בזמן, כדאי שתדעו מהו טווח הזמן למשלוח ולהגעת החבילה לארץ. קחו בחשבון שגם משלוח המצוין כי מגיע ליעדו בתוך שבוע מארה"ב או מאירופה, יכול להתארך בהרבה. אם אין משלוח אקספרס, שהוא יקר בהרבה מהמשלוח הרגיל לארץ, החבילה יכולה להתעכב גם מספר שבועות.
בקיצור, משולחים מחו"ל מיועדים למי שיש לו זמן להמתין עד הגעת המשחק לארץ, ואינו מחכה למשלוח דחוף.
משלוח דחוף מחו"ל יכול לעלות בסופו של דבר כמו רכישת הערכה בארץ, מכיון שעלויות המשלוח אקספרס יכולות להגיע למחיר הערכה עצמה, ובכך לא עשינו דבר.
מתי יש טעם לרכוש לגו צ'ימה באתרי הקניות בחו"ל? כאשר אנו לא לחוצים בזמן, או כאשר אנו מחפשים לקנות ערכת משחק שעדיין לא הגיעה לארץ. במקרה כזה יכול לעבור זמן רב עד שהערכות ייגעו לארץ, וגם אז, הם פעמים רבות "נחטפות" מהמדפים בספיד כזה, שאף אחד לא מצליח לשים ידו עליהן. נו, כאילו חסרים לנו סיבות לרדוף אחרי משהו. לגו צ'ימה, תעשו חיים, הלהיט הבא כבר בטח בשלבי פיתוח מתקדמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה