צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.7.2012

שיווק אימון אישי


הגעתם לכאן: כסףאיך לשווק עסק באינטרנט › שיווק אימון אישי
 אם אתם רוצים ללמוד על שיווק אימון אישי, ללא כך ספק גלשתם למקום הנכון! המון טיפים על איך לשווק אימון אישי, שיווק למאמנים אישיים, עסקיים או מאמנים מכל סוג.

איך לשווק אימון אישי או עסקי? אימון משפחתי, אימון לזוגיות - ותגידו, זה קל או קשה?
כל תחום של אימון צריך שיווק, כמו בכל עסק. אימון כושר, מאמנים אישיים, מאמן עסקי או מאמן לחיים. מאמנים צריכים להרוויח כסף, והם יודעים יותר טוב מכ אחד אחר, מה שיווק טוב יכול לעשות לעסק שלך, ולאן הוא יכול להוביל אותך, ולא רק פיננסית.
כי נכון שהמטרה שלנו היא לשווק אימון אשיי כדי להרוויח כסף, אך לא נתעלם מתוצאות רצויות נוספות של תהליך שיווקי: יצירת תדמית נאותה, מקצועית של העסק שלכם כמאמנים, האפשרות לצמיחה והתפתחות אישית שלכם כמאמנים, יצירת שיתופי פעולה שפותחים דלתות ומאפשרים לעסק האימון שלכם לגדול ולצמוח ועוד.
שיווק אימון אישי – כל הטיפים והמידע החשוב ביותר לדעת:
  1. כאשר מישהו מחפש מאמן אישי, מאמן כושר או מאמן לחיים, מאמן פיננסי, מאמן לזוגיות או מאמן עסקי, הוא מחפש מקצועיות, וקשר אישי. תהליך האימון מבוסס על קשר מקצועי כמובן, אבל גם על קשר אישי מעולה עם המאומן, שבלעדיו אין אימון אישי מוצלח. בנו והשיקעו בטיפוח קשר אישי, זמינות שלכם ותדמית מתפתחת, מתעדכנת ופתוחה לקשרים. דף פייסבוק מתעדכן או אחד הדרכים לעשות זאת, אבל ממש לא היחידי שתצטרכו כדי לייצר זאת.
  2. צרו אתר אינטרנט אישי מקצועי. אל תוותרו על יצירת אתר לטובת דף פייסבוק, כי אין תחליף לאתר מקצועי, שבו אתם שולטים במאת האחזוים בתכנים, בקידום, בעיצוב ובחלוקת האתר לקטגויאות, מאמרים, טיפים, מידע, המלצות, סרטונים ועוד.
  3. שווקו את עצמכם באמצעות סדרת פמגשים, או סדנה ייעודית בתחום האימון שלכם.
  4. צרו סטרוני וידיאו והעלו אותם ליוטיוב כדי לשווק את עצמכם.
  5. הוסיפו לאתרכם תוכן רב, תוכן כתוב המתאר תהליך אימוני, תיאום ציפיות, תחומי אימון שונים ועוד.
  6. תנו משהו בחינם: איבוק, ספר אלקטרוני קצר, ניוזלטר עם טיפים, טבלת חישוב, מחשבון הוצאות או כל דבר שאפשר להוריד או להשתמש בו אונליין והוא בעל ערך עבור הגולשים שלכם. השמועה תעשה לה כנפיים כדרכן של שמועות, וגולשים יחזרו לאתרכם שוב ושוב כדי להשתמש בכלים החינמיים שאתם מציעים.
  7. תנו ערך מוסף: סדרת טיפים איכותית ובעלת ערך, סדנה אינטרנטית קצרה, סדרת סרטונים מועילה.
  8. פרסמו את היותכם מעמנים אישיים בפורטלים ואתרים רלוונטיים למאמנים ולמטפלים. עשו מה שרוב המאמנים משום מה לא עושים באתרים הללו ובמודעות הללו: פנו לנישה ממוקדת. ציינו במה אתם מיוחדים. במה הימון שלכם שונה, במה הוא מיוחד, מה התוצאות שהשגתם עד היום, כמה מפגשים אורך אימון ממוצע שלכם ועוד.
  9. כוונו את מאמצי השיווק שלכם לנישה ממוקדת: השוק מוצף מאמנים. הגדירו: אימון לזוגיות, אימון להפרעות קשב וריכוז, אימון פיננסי למשפחות, אימון להעצמת נשים, אימון לזוגות צעירים, אימון לבני נוער. זו הדרך שלכם להבדיל את עצמכם ולמתג את עצמכם בנפרד, באופן ייחודי וייעודי.
  10. אם אינכם רוצים להיות מוגבלים לנישה אחת מסוימת, בחרו כמה נישות שאתם מעוניינים לאמן בהן, וכוונו את מאמצי השיווק שלכם לכל נישה בנפרד. הגדירו קטגוריות באתר לכל נישה, פרסמו באינטרנט לכל נישה בנפרד, צרו קבוצות מודעות נפרדות באדוורדס וכדומה.
  11. פנו למומחה פרסום באדוורדס על מנת ליצור מסע פרסום במנוע החיפוש של גוגל ובאתרי תוכן רלוונטיים לנושא האימון שלכם.
  12. קדמו את אתרכם בצורה מקצועית ואל תתפתו להצעות קידום זולות שעלולות לפגוע בדירוג אתרכם ברשת.
  13. הקימו פורום בנושא האימון שלכם או נהלו פורום קיים, אפילו בחינם. פורום ייתן לכם פלטפורמה עוצמתית ביותר להפגין ידע ותשובות בנושאי אימון, ליצור לעצמכם שם של מומחים בתחומכם, להפגין את המקצועיות שלכם ולפרסם את העסק שלכם.
  14. כיתבו מאמרים מקצועיים בתחום האימון והפיצו אותם בפורומים, פורטלים, אתרי מאמרים או בלוג אישי. תנו מידע רב ערך והויספו בסיום קישור לאתרכם או פרטי יצירת קשר עמכם, לפי חוקי האתר הנוגעים לתנאים ולאופן שבו ניתן לפרסם פרטים כאלה או קישורים.
  15. זכרו: בכל מקום באינטרנט שאתם נמצאים בו, תנו ערך מוסף. היו נדיבים. תנו מידע טוב, טיפים מעולים, השיבו לשאלות והציעו עזרה. חתמו תמיד בשמכם וכך תיצרו מקומות רבים באינטרנט שבהם השם שלכם מפורסם בהקשר חיובי, שנותן ערך מוסף, שמראה מקצועיות.
  16. שמרו על השפה שלכם לא רק נקייה, אלא גם מקצועית. כל דבר שאתם מעלים לאינטרנט נשאר שם, אלא אם כן מדובר באתר פרטי שלכם. זה לא פשוט להסיר הודעה מפורום שלא שלכם, או להוריד תשובה לשאלה שכתבתם. היו מקצועיים. השפה שלכם היא המראה שלכם, בדקו שבע פעמים שאין לכם שגיאות כתיב או ניסוח, היו אדיבים. כי השפה שלכם היא הדרך העיקרית "להרגיש" מי אתם באינטרנט, ומה שאתם כותבים תחת שמכם, ייתכן ויישאר שם לשנים רבות.
שווקו, עלו והצליחו. יש לכם טיפים נוספים איך לשווק אימון אישי באינטרנט? משווקים, מאמנים ומצליחים? שילחו אליי את הרעיונות הטובים שלכם, ואני אשמח לפרסם כאן לטובת כולם! 
וודאי תמצאו עניין גם בפרסומים בנושא: איך לעשות כסף

תגובה 1:

  1. אני חושב שדווקא באימון עסקי לא ניתן להרוויח כסף רב מאחר וזהו רק אחד מהשירותים אשר אתה מציע בתור יועץ כלכלי ו\או יועץ אחר, חברה אשר תרצה מאמן עסקי תרצה שהוא גם יעסוק באימון מנהלים להצלחה של החברה, ויעילות מחוץ ובתוך החברה

    השבמחק