צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.4.2009

האם אפשר לעשות כסף באינטרנט ממכירת ebooks?


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › כסף באינטרנט ממכירות ebook
ebook הוא ספר אלקטרוני, בדרך כלל בצורת קובץ PDF שניתן להוריד למחשב חינם או בתשלום כסף ולקרוא בפורמט נוח לקריאה ולניווט בספר. אי-בוקים פופולריים מאוד באינטרנט, בחינם או כמוצרים הנמכרים בסכומי כסף משתנים, מסנטים או דולרים ספורים לעותק ועד מאות דולרים. כן, אי-בוקים יכולים לעלות די הרבה כסף , אפילו מאות דולרים בעבור קובץ PDF שאינו נמכר עם בלעדיות, נדגיש.
לעיתים ebooks שעולים הרבה כסף מאוד יגיעו עם מגבלת תפוצה, למשל, רק 1000 עותקים. אך רבים מהם אינם מוגבלים בתפוצתם.
מדוע קונים מוכנים לשלם כסף רב כל כך בעבור קובץ PDF?
למעשה, הם מוכנים לשלם כסף בעבור תמורת המידע שבאי-בוק. אי-בוקים רבים הם למעשה מדריכים בנושאים שונים, שנועדו לסייע בהשגת מטרות כגון: מדריכים לשיפור עצמי, מדריכי כסף ופתרון בעיות שונות. אי-בוקים רבים הם ספרי מתכונים, תכנון ארוע וכדומה.
השאלת השאלה, מדוע בכלל לשלם כסף על מידע באינטרנט, כאשר האינטרנט מלא והגולש מוצף במידע נגיש מבלי לשלם כסף וכן מדריכים והכוונה הנתינים בחינם אין כסף ?
אכן, אין בעיה להשיג מידע רלוונטי ואיכותי באינטרנט מבלי לשלם כסף , אך הבעיה של דור האינטרנט מלכתחילה אינה בעיה של חוסר מידע, אלא הצפת מידע - עודף מידע. לעיתים נעדיף לשלם סכום כסף מסוים כדי לקבל את המידע הדרוש לנו - מסונן, מקוטלג, מסודר ומתומצת. השיטוט והחיפוש ברשת אחר המידע הספציפי והיעיל שאנו מחפשים עלול לגזול שעות רבות של מאמץ, השוות לנו יותר מכל כסף שנשלם, ואנו מוכנים להוציא כסף כדי לחסוך את השיטוט ולהגיע ישר לעיקר. למעשה, מישהו אחר שמקבל מאיתנו כסף - כבר עשה את עבודת המחקר בשבילנו, או שהוא מומחה בתחומו ומציע למכירה את הידע והניסיון שלו ששווים כסף.
הידע שלכם גם כן יכול להיות שווה כסף. אפשר להרוויח כסף ממכירת אי-בוקים, אם באמצעות כתיבת אי-בוק איכותי ושיתוף במידע המקצועי שלכם, ואם כמשווקים של אי-בוק הנכתב על ידי מישהו אחר, כאשר כסף תקבלו בצורת עמלות מכל מכירה, בשיטת שותפים (היא שיטת "אפילייט").
האם אפשר לעשות כסף ממכירת אי-בוקים או שיווק אי-בוקים? אפשר לעשות כסף אך חשוב להדגיש: אין כאן נוסחאות קסם, ומדובר בניהול עסק קטן לכל דבר. כדי להרוויח כסף צריך לכתוב אי-בוק, לעצב ובעיקר: לשווק בצורה נכונה. שיווק האי-בוק הוא אתגר בפני עצמו, כרך בהוצאת כסף כמעט תמיד, ומי שאין לו סבלנות ונכונות להשקיע ולהתמיד עד שהאי-בוק מתחיל מכור ואף גורף משווקים באופן טבעי- לא יראה ממנו תוצאות משמעותיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה