צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.3.2009

webkinz – בובות וובקינז : מה הילדים רוצים ובאיזה מחיר ? כמה כסף עולה וובקינז וכמה כסף הם צריכים להרוויח?


Webkinz , למי שממש לא מעודכן, כנראה נסע מפה לתקופה ממושכת, אבל כנראה לא לחו"ל אלא יותר בכיוון הירח והחלל באופן כללי...בקיצור, הפיסקה הבאה כנראה מיועדת למי שפרנסתו מתקבלת מעיסוקו כאסטרונאוט אבל יש לו גם ילדים:
וובקינז היא בובה, בובת פרווה שמגיעה בצורות של כל מיני חיות. עד כאן הכל רגיל ולא קשור לכסף בשום צורה שהיא. הבובות אפילו נחמדות למראה ונעימות למדי ומתחבבות על ילדים בקלות. נפלא.
ועכשיו לכסף: אז וובקינז וכסף קשורים בקשר הדוק מרגע היוולדה מכמה כיוונים מעניינים מבחינה שיווקית וחינוכית:
1. כשמישהו קונה וובקינז, הוא קונה למעשה חוץ מבובה, גם קוד סודי אישי שמוצמד לבובה. עפ הקוד הזה הוא יכול להכנס לאתר וובקינז ולבנות לבובה חיים משלה: לתת לה שם, לבנות לה חדר, בהמשך להרחיב את החדר לבית, עם חצר, בריכה, רהיטים וצעצועים. הוא גם מאכיל את הבובה במאכלים שונים כמו בייגל, שעועית מבושלת ותפוחים ועוגות גבינה. שמישהו יקרא לוטרינר. או-ה, וכדי לממן את רכישת כל הדברים הללו עלינו להרוויח כסף ווירטואלי, ע"י כך שנשחק במשחקים שונים באתר ונצבור נקודות או על ידי מציאת עבודה בעולם וובקינז, למשל בחנות המכולת או בבייביסיטר כשמרטף של וובקינז תינוקות (הכל אמיתי). במהרה מבינים הילדים שכמו בעולם האמיתי, אם אתה רוצה בריכה וג'קוזי ובגדים וצעצועים כמו של החברים שלך – אתה יכול או להמשיך לחלום או להתחיל להרוויח כסף. עד כאן לחלק החינוכי של תוכניתנו.
2. אנחנו כמובן משלמים על בובת וובקינז. משהו כמו 99 שקל עד לא מזמן, נכון להיום וובקינז עולה כ 65 ש"ח בטויס אר אס, מה קורה ברשתות אחרות, סורי איי דונט נואו.
3. וובקינז, גט ת'יס, אינה ניתנת להחלפה! ברכישת וובקינז בטויס אר אס נמסר שהבובה אינה ניתנת להחלפה בגלל "שזו וובקינז". מעניין. משהו שקשור בקוד הסודי ללא ספק ובחשש שמא נציץ בו מבלי לפתוח את אריזת הפלסטיק המגנה עליו, או נבחר להונות את הבובה התמימה באיזשהי דרך אחרת ולהוציא ממנה בדרך לא חוקית את הקוד הסודי. מה זאת אומרת לא ניתן להחלפה? איזה מוצר בעולם לא ניתן להחלפה? ואם קיבלת 50 וובקינז ליומולדת, מה לעשות איתם בדיוק?
4. מיד עם קבלת הבובה ואימוצה בסוכנות האימוץ באתר, היא מדווחת לנו מה המאכל האהוב עליה, מה התחביבים שלה ומי החבר הטוב ביותר שלה (בובת וובקינז אחרת, כמו אריה או משהו בסגנון, כלומר: תגידו לאמא ואבא שיקנו לכם גם אותו כדי שיהיה לי חבר). ככה עושים שיווק. לא רע בכלל.
5. קניית הבובה מזכה אותנו בקוד גישה לאתר. הגישה תקפה לשנה. מה זאת אומרת שנה? ומה להגיד לילד אחרי שנה שטיפל בחיה הווירטואלית הזאת?
אל תחפשו כאן המלצות או לא, כי אין לי. הבובה חביבה, המחיר גבוה אך יחסית לבובות פרווה אחרות הוא סביר כרגע, האתר נחמד ומהנה, לא נרשמה סיבה משמעותית מדוע לא, אלא אם הילד לא רוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה