צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.2.2009

איך לחסוך כסף על שיחות טלפון ו סלולרי


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך בהוצאות הבית › איך לחסוך כסף על שיחות טלפון וסלולרי
המצב הכלכלי החדש גורם ליותר ויותר אנשים לחפש סעיפים תקציביים מהם אפשר לחסוך קצת כסף. אפילו כמה שקלים ביום מכל הוצאה, כגון חשמל, דלק, טלפון וקניות – מסתכמים באלפי שקלים בחודש.
היום: איך לחסוך כסף על שיחות טלפון וסלולרי, כמה רעיונות פשוטים מאוד ליישום:
1. קודם כל, בואו נבין כמה עולה דקת שיחה. במילים אחרות: כמה כסף יורד לכם מהארנק על כל "היי, מותק , מה נשמע, מה קורה..." וכו' אשר לא תמיד משמעותיים במיוחד, ואולי הייתם מוותרים עליהם אילו ידעתם בדיוק כמה כסף זה עולה, או לפחות מדברים יותר ממכשירים נייחים.
תעריפי שיחות: כמה כסף אנחנו משלמים על כל דקת שיחה:
דקת שיחה מבזק בימי חול מ 7 בבוקר עד 19:00 בערב, ובשישי וערבי חג עד 13:00 בצהריים: 11.27 ש"ח לדקה.
משעה 19:00 עד 7:00 בבוקר למחרת, 4.61 ש"ח לדקה.
הרבה פחות כסף מאשר שיחה מהסלולרי, שם כל דקת שיחה עולה כ 60 אג', עם הבדלים בין חברות הסלולר ובין המסלולים.
נניח ששיחה שלכם נמשכת 5 דקות, ואתם עורכים 5 שיחות ביום. זהו רף נמוך למדי, אבל רק לצורך השוואה. בסלולרי תשלמו 15 ש"ח ליום, שהם 450 ש"ח בחודש, ואילו מבזק תשלמו בממוצע 2 ש"ח ליום, שהם 60 ש"ח לחודש, או בשעות השפל: 1.25 ליום, 37.5 ש"ח לחודש. חיסכון של כ 400 ש"ח בחודש, שהם הרבה, הרבה כסף.
מסקנה: דברו מנייח לנייח, ובחוץ צמצמו שיחות מסלולרי למינימום ההכרחי.
3. העבירו הודעות קצרות ב SMS, זה משתלם יותר (אלא אם כן מדובר בשיחה מורכבת יותר, כזו שממנה מתחיל פינג-פונג של הודעות SMS, שכבר היה יוצא זול יותר לדבר דקה וזהו).
4. אם אתם שולחים הרבה SMS ים בחודש, רכשו חבילת SMS שמוזילה את העלויות ב 50% ואף יותר (תלוי בכמות ההודעות שבחבילה), אחרת כל SMS עולה די הרבה כסף.
SMS אפשר לשלוח בחינם דרך ICQ. דרך נוספת לחסוך כסף על שליחת SMS היא בהוזלה דרך האתר של החברה הסלולרית במקום מהמכשיר. שוב, תלוי אם יש לכם חבילת SMS, אז כבר עדיף לכם לנצלה דרך המכשיר.
5. בדקו כמה הודעות SMS אתם שולחים בחודש: האם אתם מנצלים את כל החבילה שברשותכם? אם לא, אולי עדיף לרדת לחבילה קטנה יותר. האם אתם עוברים את כמות ה SMS שבחבילה בהרבה? שיקלו לרכוש חבילת הודעות גדולה יותר, או לשלוח חלק מההודעות דרך המחשב. הודעת SMS בודדת דרך המכשיר עולה פי 2 מהודעה בתוך החבילה ויותר מפי 2 מאשר דרך אתר החברה באינטרנט.
היזהרו מחברות ואתרים שונים שמציעים לכם לשלוח הודעות SMS חינם, אם מדובר בהתקנת תוכנה לא ידועה שעלולה להזיק לכם ולמחשב שלכם. היצמדו לאתרים מוכרים.
6. כמה עולה אחזקת קו? תשלום קבוע של 51.63 ש"ח בחודש לבזק.
הקו המוזל: אם אינכם מרבים לדבר, תוכלו לבקש מסלול של "קו מוזל", ותורידו את התשלום הקבוע ל 35 ש"ח בחודש. מחירי השיחות יקרות יותר, כ 15 אג' לדקה בכל שעות היממה.
קו קל של בזק: אם יש ברשותכם קו טלפון שכמעט אינכם משתמשים בו לשיחות/פקסים (למשל, קו נפרד לפקס) תוכלו לבקש מבזק מסלול שיעלה 25 ש"ח לחודש, תחסכו קצת כסף אם אינכם מרבים לדבר מבזק לבזק. השיחות יקרות יותר, כ 25 אג' לדקה. כך שמסלול זה מתאים רק אם מדובר בקו שכמעט אינכם עושים בו שימוש.
לדבר זה כיף, לדבר ולחסוך כסף זה משאיר יותר כסף לכיף.

תגובה 1:

  1. שליחת פקס מהמחשביום ראשון, ינואר 13, 2013

    תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק