צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.1.2009

לחסוך כסף בתקציב הקניות


שמתם לב שלהיכנס לסופר, לערוך קניות ולצאת כמה שיותר מהר (במינימום נזק כספי) הופכים להיות משימה יותר ויותר בלתי אפשרית?
רשתות המזון מציעות כל דבר אפשרי מלבד מזון: מתנות, בגדים, ספרים, עיתונים, פרחים, עציצים, חפצי נוי, גרביים, כלי בית...כל מה שיכול להחזיק אותנו שם כמה שיותר זמן.
כמה זמן צריך כדי למלא עגלה במצרכים שמפורטים ברמת דיוק די גבוהה ברשימת הקניות שלנו, לעמוד בתור ולשלם עליהם ולהתחפף החוצה? לא יותר מ 20 דקות. למה אנחנו מבלים שם מעל שעה? כי יש מבצע על פיג'מות, כי יש 5 חבילות של שקיות סנדביץ' במחיר 2 וכולי...כל מה שיכול לגרום לנו להוציא קצת יותר כסף. על כל מוצר שאנחנו קונים אנחנו קונים עוד אחד שלא ממש שקלנו לקנות בכוונה תחילה, רק בגלל שהוא נמצא לידו, מה שאומר שאנו יכולים בקלות לחסוך 50% מתקציב הקניות שלנו בעזרת רשימת קניות.
רשימת קניות תולים באופן קבוע על המקרר ורושמים בה כל מצרך שנגמר בבית, מיד עם השלכת האריזה הריקה לפח: נס קפה, מיונז, שמפו וכדומה. פעם בשבוע יוצאים לקניות בסופר, ואז מורידים את הרשימה מהמקרר, וקונים בדיוק מה שחסר. לא פחות ולא יותר. מה שלא נמצא ברשימה כנראה לא נגמר בבית, או שלא משתמשים בו! אחרת הוא היה נרשם מייד ברשימה. דבר כזה לא צריך למשוך מהמדף בסופר.רשימה כזו תחסוך לכם לפחות 30% ועד 50% מעלות הקניות השבועית שלכם. מחפשים טיפים נוספים לחיסכון בקניות?
קראו עוד על איך לחסוך כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה