צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.12.2008

איך למכור יותר באמצעות משווקים ברשת שותפים


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › איך למכור יותר באמצעות משווקים ברשת שותפים 
מדוע בעלי מוצרים, חנויות ואתרים מבקשים להירשם לרשתות אפילייאט? מה זה נותן להם, ולמה שווה להם לשלם למשווקים כסף כדי שימכרו את המוצרים שלהם?
אז יש לנו מוצר, כתבנו תוכנה, ספר, אולי יש לנו שירות ייעוץ לביטוח או למשכנתא.
אולי אין לנו מוצר משלנו, אבל יש לנו חנות אונליין שמוכרת כל מיני מוצרים באינטרנט , מקבלת תלשום ושולחת מוצרים במשלוחים.
נהדר, אבל מה עכשיו?
לשבת ולחכות שהגולשים יגיעו ויקנו זה מופרך יותר מלשבת בבית עם המוצר שיצרתי ולצפות שאנשים ישמעו עליו באמצעות טלפתיה, או לפתוח חנות ברחוב צדדי ולצפות שמיליוני קונים פשוט יגיעו כי היא שם, ועוד יוציאו את הארנק וישלפו ממנו כסף.
יש אתר שמוכר מוצאים, יופי – עכשיו צריך רק להפגיש אותו עם איזה גולש או שניים, ולהפוך אותם במחי יד ללקוחות.
אז איך עושים את זה?
שיווק באינטרנט כולל אספקטים שונים, שתכליתם להגביר תנועה לאתר האינטרנט, להעלות את האתר למודעות הגולשים ולהביא לקוחות הממוקדים בקנייה, שרוצים לקנות ומוכנים להוציא כסף.
אם זה נשמע פשוט תקראו שוב.
מה עושים בעלי האתרים, החנויות והמוצרים?
מפרסמים ומשווקים את מוצריהם בדרכים שונות, למשל: מפרסמים את האתר באמצעות באנרים באתרים שונים, משתתפים בדיונים בפורומים, תורמים ידע וניסיון ומפנים בלינק אל האתר שלהם (הערה: יש לעשות זאת רק בשדה החתימה המיועד לכך והמותר לפרסום לינק, ובהתאם לתנאי האתר בלבד, אחרת ייחשב הפרסום כספאם בניגוד לתנאי האתר), מפרסמים באמצעות מודעות ממומנות במנועי החיפוש (כמו גוגל אדוורדס למשל) , אולי הם עוסקים גם בשיווק אופליין כמו פרסום בעיתונים וכדומה.
דרך מצוינת עבור בעלי המוצרים למכור יותר וגם להרוויח יותר כסף, מבלי להוציא זמן וכסף על פרסום, במקום או בשילוב עם השיטות שהוזכרו לעיל, היא באמצעות גיוס משווקים: אפילייאטס, הנקראים בעברית משום מה : "שותפים". משווקי אפילייט יפרסמו מרצונם את המוצר באתר שלהם, באתרים אחרים, במנועי החיפוש וכדומה, ובתמורה יקבלו כסף, עמלה על כל מכירה שהם הצליחו להביא במאמציהם.
(ראו הסבר על צעדים ראשונים עם אפילייט מרקטינג).
בעל המוצר נהנה מלקוחות המגיעים לאתר שלו באמצעות מאמצים של אחרים, והמשווק (האפילייאט) נהנה מקבלת עמלה על מכירת מוצר שהוא לא טרח בייצורו, בהקמת האתר שלו וכדומה. כולם מרוויחים.
בעלי מוצרים יודעים שאפילייטס מנוסים מכירים היטב את האינטרנט, ויכולים להפיץ את המוצר בדרכים שונות שבעל המוצר אינו מכיר וגם אינו מעוניין להתעמק בהן. אם בעל המוצר גייס אפילייטס רבים, הוא נהנה מיתרון: כל משווק מפרסם את המוצר שלו במקום קצת שונה, והפריסה שלו בשוק גדלה. הוא מצליח להגיע ללקוחות שלא היה מצליח להגיע אליהם בדרכים אחרות ולמעשה יש לו כאן אפשרות להרחיב את בסיס הלקחות שלו, ועוד בלי להוציא על זה כסף, ובלי להתאמץ בעצמו כדי לשווק את המוצר. בתמורה לכך הוא מוכן לשלם למשווק עמלה על כל מכירה שהוא ביצע. האפילייט מזוהה ע"י קישור מיוחד שמעיד כי המכירה התבצעה באמצעות הפניה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה