צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.1.2013

ערוץ הכלבים - בחינם לזמן מוגבל



אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › ערוץ הכלבים בחינם


ערוץ הכלבים פתוח כעת בחינם, ללא כסף, לזמן מוגבל, כדי שתוכלו, אתם והכלבים, ליהנות, לצפות, לחוות דעה, להתרשם מהערוץ ואולי להחליט בהמשך להוסיף אותו לרשימת הצפייה שלכם בתשלום.
פתחתי את ערוץ הכלבים החדש והושבתי את הכלב מול המסך. הוא התחיל לנבוח בצורה שלא תיאמן ולא נרגע עד שהחלפתי ערוץ. לא בטוח שזה מה שהיתי רוצה עבור הכלב שלי כשאר אנחנו יוצאים מהבית, אבל אולי זה רק הכלב שלי. בכל מקרה הוא נראה בכלל לא רגוע ממה שהתרחש על המסך, וזו עוד הייתה תכנית שנקרקאת "הרגעה". כן, ישנה גם תכנית "המרצה". תיאור התכנית קרע אותי מצחוק למשך 30 דקות תמימות, וכלל טקסט כמו: תכנית שנועדה להרגיע את הכלב כשאר אתם לא בבית, לגרום לו להתנמנם ולהאט את הקצב, בתכנית צילומים של בעלי חיים וכלבים ישנים. כמו כן תכנים חינוכיים.
תכנים חינוכיים? ברצינות? לכלבים? מה קורה פה?
כאשר כלב נשאר לבד בבית הוא מתגעגע לבעליו, ומטרת ערוץ הכלבים החדש היא לשמש מעין בייביסיטר לכלבים שנשארו ביבת, שלא ירגישו לבד. אפשר לעשות את זה גם עם ערוץ רדיו שפתוח (על דיבורים, לא מוסיקה) או ערוץ טלויזיה כלשהו שפתוח ומשמיע קולות, כך שהכלב לא מרגיששהוא לבד בבית.
על השאלה האם צריך בשביל זה ערוץ מיוחד לכלבים, כנראה נשאיר למומחים לענות.
כרגע נשאלת השאלה האם בעלי כלבים יאמצו את הערוץ החדש כמו שמאמצים כלב אהוב, והאם הם יסכימו לשלם עליו כסף. כנראה שבכל זאת יהיה מי שכן, הרי מדובר בכל זאת בתכניות מצליחות למדי שעשו עליה ארצה. יש דברים בגו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה