צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.1.2013

איך לבנות עסק ביתי שמכניס כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לבנות עסק ביתי שמכניס כסף


מרגע שהחלטתם להקים עסק ביתי במטרה לעשות כסף מהבית כעבודה עיקרית, או להכניס קצת יותר כסף מעבודה נוספת, האדרנלין מתחיל לטוס. אתם כבר לא יכולים לחכות: לקבוע לעצמכם סדר יום, לעצב לוגו, לבחור שם מגניב – כל ההיבטים הכיפיים והקלים הללו. כמובן שהם בעלי חשיבות, אך מרגע שהתיישבתם להכין את כל הדברים המרגשים לעסק החדש שלכם, מצאתם את עצמכם מוצפים בפעולות ומטלות שאתם חייבים להשלים על מנת לתכנן אפילו את הדברים הקטנים ביותר.
כדי להקל עליכם בשלבים הראשונים של בניית העסק הביתי שלכם, הכנתי רשימה של כל הדברים שתצטרכו כדי להתחיל עבודה מהבית, שיעזרו לכם לא רק לתכנן עסק ביתי מצליח, אלא גם להבין בצורה הפשוטה והברורה ביותר, איך לעשות כסף מהעסק החדש שלכם, ואיזו עזרה מקצועית אתם צריכים לקבל.
תכנית עסקית
לא, אל תירדמו עדיין. תכנית עסקית ברורה והגיונית היא הכרחית לקיום הבסיסי של העסק שלכם. תכנית עסקית היא ההצדקה לקיומו של העסק. בלעדיה אתם יורים באפלה לכל הכיוונים. אתם חייבים לקחת את הזמן לחשוב על המטרות, הדרכים וההיבטים העסקיים והשיווקיים של העסק החדש שלכם. במילים אחרות, אתם חייבים להקצות זמן לגיבוש התהליך. זהו אותו מסלול שנועד להביא אתכם מנקודה א' לנקודה ב', היא נקודת ההצלחה, בדרך הקוהרנטית ביותר שיש.
עניינים משפטיים וענייני מיסוי
אף אחד לא אוהב להתעסק עם זה, נכון. בשביל זה יש עורכי דין, רואי חשבון ומנהלי חשבונות. למעשה, זהו השלב הקל ביותר עבורכם, מאחר ואינכם צריכים להתעסק עם זה בעצמכם. אז למה לוותר על סעיף כה חשוב, שהתעלמות ממנו רק יכולה לסבך אתכם בעתיד, כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לפנות לבעל מקצוע שיסדר את כל העניינים הללו בשבילכם? קדימה לעסק, אתם תישנו טוב יותר בלילה, מובטח.
בחרו שם לעסק שלכם
השם ישקף את מהות העסק, השירות או המוצר שאתם מוכרים וכמובן יעשה חלק משמעותי מעבודת המיתוג והתדמית שלכם. אפשר לבסס את שם העסק שלכם על דומיין פנוי, כל עוד הדבר אינו מגביל אתכם בבחירת השם. אם לא מצאתם דומיין פנוי המדויק לשם העסק, נסו גיוון כלשהו בשם הדומיין. תמיד ישנה העדפה לדומיין שהוא שם העסק שלכם, כמובן אם לא מדובר בשם ארוך במיוחד. ככלל, עדיפים דומיינים קצרים.
חשבון בנק עסקי
מוטב להשקיע עוד קצת בפתיחת חשבון בנק נפרד לעסק שלכם, על מנת שתוכלו לעקוב טוב יותר אחרי הוצאות העסק, שתהיינה נפרדות מהוצאות הבית.
מה אני מציע?
הגדירו בברור את השירות, המוצר או הרעיון שאתם מציעים למכירה. מהו אותו מוצר? למי תציעו אותו? באילו אופנים ניתן לשווק ולהציע מוצר כזה? המוצר צריך להיות מוכר לכם באופן כזה שתוכלו להשיב באופן ראשוני על כל השאלות הללו.
הגדירו תוך כדי גם מה מייחד את המוצר או השירות שלכם, מה אתם מציעים שהוא ייחודי בנישה שאתם פועלים בה?
תכנית שיווק
הכינו תכנית שיווק שיש בכוחה להוציא לפועל את המטרות והיעדים שלכם. הגדירו קהל יעד, פלטפורמות פרסום, תכנית שיווקית שעונה על צרכי קהל היעד שלכם, חלוקת תפקידים ולוחות זמנים מפורטים על מנת שהתכנית תוכל לצאת לפועל בקלות יחסית ותוך זמן קצר.
תכנון סביבת העבודה
יצירת מרחב עבודה בבית אינו מובן מאליו. אתם חושבים שתוכלו לעבוד בכל מקום שבו נמצא במחשב, או בכל מקום שבו ניתן לקבל קהל, במקרה שאתם נותני שירות, או בכל מקום שבו ניתן לאחסן סחורה, במידה ואתם מוכרים מוצרים כלשהם. למעשה, כדי להצליח לעבוד מהבית למשך שעות מספר מדי יום, תצטרכו לדאוג לסביבת עבודה מופרדת באופן כלשהו מחיי הבית.
סביבת העבודה צריכה להיות מתוכננת כך שתתאים לשעות העבודה שאתם מייעדים לעצמכם, מקום עבודה נוסף למקרה שאתם מתכננים להעסיק אדם נוסף בעסק שלכם, יחידות אחסון או סטודיו לעבודה אם מדובר במכירת מוצרים, עמדת עבודה שקטנה הכוללת מחשב וכל הציוד הנדרש.
כעת משעברתם על הרשימה וסימנתם מה כבר השגתם ועל מה אתם צריכים לעבוד, תוכלו להתחיל לרשום רעיונות שעולים באופן ספונטני לראש תוך כדי תכנון והקמה. בעוד שבועות מספר רעיונות אלו יעזרו לכם להיזכר, להתמקד, להתחבר לרעיון שהנחה אתכם ולחלום שכה רציתם להגשים. בהצלחה!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה