צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.11.2012

איך לעשות כסף עם שיווק בפייסבוק



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף עם שיווק בפייסבוק

חברות גדולות וקטנות יכולות להרוויח מנישות פרסומיות בדיוק באותו אופן, ללא קשר לתקציב הפרסום שלהן, כאשר מדובר בפרסום באינטרנט. פרסום באינטרנט דורש יצירתיות, יכולות שיווקיות טובות – ואת אלו אפשר להשיג גם ללא תקציב, או בתקציב מועט.
הייחוד של האינטרנט מבחינה פרסומית, הוא שעסקים קטנים יכולות לנקוט באותן שיטות פרסום כמו חברות גדולות, ללא קשר לתקציב. בניגוד למדיות אחרות שבהן פעולות פרסומיות כאלה לא היו מתאפשרות ללא תקציב אדיר, למשל פרסום בטלוויזיה או בשלטי חוצות.
פייסבוק הוא אחד האתרים הגדולים ביותר שבו אפשר לעשות כסף באינטנרט, וכמובן גוגל הזמינים לפרסום עסקים קטנים כגדולים.
היום נתאר מעט כיצד ניתן לעשות כסף באינטרנט עם פייסבוק, בתקווה לשפוך מעט אור על האופציה החדשה הזו.
פייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה והגדולה ביותר, היא משמשת כזירה חברתית ועסקית לכל דבר, ופתוחה לכל, בחינם.
בין יתר יתרונותיה, עסק בפייסבוק יכול להגיע לקהל לקוחות מקומי, ארצי ואפילו בינלאומי, בזמן קצר.
הנה 3 שיטות לשווק את עצמכם בפייסבוק, בסיסיות ופשוטות, על מנת לעזור לכם למקסם את יכולות הדף העסקי שלכם בפייסבוק ולעשות יותר כסף:
  1. פרסמו בדף עסקי הצעות לעבודות בתחום המומחיות או המקצועיות שלכם. השתמשו בפייסבוק בתור דף אינטרנט תדמיתי או עסקי, על מנת להציע מבצעים או חבילות אטרקטיביות לרכישת מוצרים או שירותים שלכם.
  2. צרו הצעות שאי אפשר לסרב להן. אם אתם מבינים בכתיבה שיווקית, קחו את הידע הזה אל דף הפייסבוק שלכם, וצרו הודעות קצרות ומשכנעות, שיגרמו לאנשים להקליק, לתייג, לשתף ולקנות. הקפידו ליצור מספר הצעות שיווקיות ולהעלות מדי כמה ימים הצעה שיווקית. אל תעלו יותר מדי הצעות, אחרת תזכו להתעלמות הקהל הגורפת. בין ההצעות העלו סטטוסים מעניינים, בעלי ערך ממשי לקהל האוהדים של הדף, על מנת להמשיך ליצור עניין.
  3. עוררו מודעות לדף הפייסבוק העסקי שלכם בערת פרסום תמונות מעניינות, עובדות או מאגרים טובים לשימוש קהל האוהדים של הדף. הפנו לסרטונים מתחום העניין שלכם, כתבות או מחקרים מהתחום, וכך תבטיחו שדף הפייסבוק שלכם יישאר תמיד בתודעת החברים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה