צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.3.2009

כיצד להגשים מטרות כלכליות


האם יש לכם קושי להשיג את המטרות הכלכליות שלכם: להרוויח יותר כסף, לחסוך כסף, לגייס סכום כסף נחוץ או להשיג הכנסה נוספת, לקנות בית?
האם אתם עושים מספיק למען הגשמת המטרות שלכם? לעיתים המטרות שלנ ונראות בלתי אפשריות, כאילו הן עושות הכל כדי לחמוק מאיתנו, כשלמעשה אנחנו אלה שבורחים מהן. הפחד להצליח או להכשל משתחל לסיפור הזה לפעמים, אבל לפעמים הבעיות הן פשוט חוסר מיקוד, זמן ובעיקר חוסר עשייה.
בעבר דיברנו כאן על הצבת מטרות וכיצד להציב מטרות באופן שאפשר ליישם אותן, כיצד לבדוק אלו משאבים נחוצים לנו להגשמת המטרה, מהיכן לשאוב השראה ועוד.
הצבת המטרה היא רק החלק הראשון. החלק המשמעותי בתהליך הוא לקבוע סדר פעולות כיצד אנו הולכים להגשים את המטרה. אם אתם מתקשים בהגשמת מטרות כלכליות, אפשר להיעזר ביועץ כלכלי או במאמן עסקי , אישי או כלכלי. גם אם תחליטו לצעוד לבדכם, וגם אם תבחרו באימון או ייעוץ חיצוני,
1. חשוב שתקבעו באופן מדויק מה בדיוק אתם הולכים לעשות כדי להגשימה, בצורה של ניסוח יעדים מדידים, כגון: לחסוך מדי חודש 1000 ש"ח. להגדיל את ההכנסה השנתית ב 10000 ש"ח וכדומה.
אם היעד אינו מדיד ואינו ברור – איך תדעו שהגעתם אליו?
2. כל עשייה שאינה בכיוון הגשמת המטרה שלכם, מעכבת אתכם מלהשיגה. בצעו כמה שיותר פעולות הקשורות בהגשמת המטרה שלכם, ולעיתים קרובות ככל האפשר. אם תישארו עסוקים בהגשמת המטרה שלכם, תישארו ממוקדים בה והיא לא תתעמעם.
3. הימנעו מגישה שלילית, פזרו את כל הפחדים, המשיכו בעשייה למען הגשמת המטרה שלכם למרות עיכובים, בלתי-צפויים, מהמורות, קשיים, וכל הדברים השליליים שלכולם יש להגיד לכם על התוכנית שלכם. אם אינכם חושבים שאתם יכולים לעמוד בלחץ של הסובבים אתכם – אל תספרו על הדרך החדשה שלכם למי שלא צריך לדעת עליה! כדאי לשתף מישהו שכן יכול לעזור, אם זה בעזרה פיסית ממשית, כמו תכנון, ייעוץ, בנייה ואם בתמיכה והרגשה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה