צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.3.2012

פעילות עם הילדים חינם: אפייה


אתם נמצאים כאן: כסף ›  פעילויות לילדים בחינם או בזול › אפייה
הילדים כבר יצאו לחופשת פסח? כבר הוצאתם את כל מה שהיה לכם בארנק ואת כל מה שלא נשאר לכם בבנק, ואתם כבר מרוקנים מכל סכום כסף אמיתי, מומצא, דמיוני, מוחשי או רוחני? מצוין. סימן שפסח באמת בפתח.
מדי סופשבוע אביא לכם רעיון חדש להעביר את השבת הקרובה עם הילדים, בלי להוציא כסף. ככה, כי נפלה עליי רוח נדיבות.
הנה ההצעה שלי לשבת הקרובה, והיא כרוכה באפייה אם לא אכפת לכם:
במקום להוציא כסף בסוף השבוע הזה, על אטרקציה בתשלום פלוס ארוחת צהריים פלוס ארטיק, הנה הרעיון שלי להעביר את השבת הזו, אתם מוזמנים ליישם.
שבת בבוקר, הילדים מעירים אתכם (למה כל השבוע זה עובד הפוך וביום המנוחה שלכם הם משכימים קום, זה לא ברור אבל זו אקסיומה ואין מה לעשות נגדה) ואתם ממלאים קערה עם קורנפלקס וחלב. עד כאן הכל טוב ויפה. רגע לפני שהם מתחילים לצאת מדעתם בתוך הבית ושואלים את ארבע הקושיות, לאמור: לאן הולכים היום? מה עושים היום? מה נעשה בשבת? משעמם לי? אתם מכריזים על יום אפייה וטבע. כמה יצירתי מצדכם.
ילדים יקרים, היום כולם אופים.
לצורך העניין, אפשר לחבוש כובע, סינר, ולגשת למחשב. כי שם אופים, כידוע. לא סתם, שם אתם יכולים להוריד תגים, מדבקות, ציורים של שפים אמיתיים, לצבוע ולקשט, להצמיד ל "מדי השף" של הילדים (הפיג'מה שהם טרם החליפו) ולהכניס אותם לאווירה.
בזמן שאתם מתקלחים ומתלבשים ומנסים לשתות את הקפה שלכם בשקט, אפשר לתת להם לשחק משחקי בישול במחשב, כדי להיכנס לאווירת המאסטר שף הביתית.
אחר כך מורידים מתכון נורא פשוט, כמו מתכון ללחמניות מתוקות, עוגיות או עוגה פשוטה. אפשר גם לבדוק זאת ערב מראש – למקרה שמשהו דורש קירור/התפחה/יצירתיות מסוג אחר.
כולם אופים, מרדדים, מפזרים סוכריות, שוקולדים וקוקוס. עכשיו מחכים. כשהכל מוכן, אורזים את מוצרי האפייה של הילדים בקופסא, בתוספת כריכים, פירות ובקבוק מים ויוצאים לשטח.
שטח = ים, פארק, גינה ציבורית חדשה ומרתקת שעוד לא ביקרתם בה עד היום, בתוספת אבל לא בהכרח: אופניים, קורקינט, רולר בליידס, כדור, חבל קפיצה וכדומה.
אוכלים את כל האוכל שהבאתם אתכם, והילדים "מפתיעים" אתכם בתוצרי האפייה המיוחדים שלהם.
חוזרים הביתה לגלות שהצלחתם לארגן בעצמכם פעילות עם הילדים בלי להוציא כסף במשך שבת שלמה!
מרוב אושר אתם מחסלים את שאריות העוגיות שהילדים הכינו, ושולחים את כולם לאמבטיה, ארוחת ערב וסיפור. לילה טוב ושבת שלום!
אוכל גם להציע לכם לקרוא על המון רעיונות  איך לחסוך כסף עם הילדים, ובנתיים שיהיה הכנות שמחות לחג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה